Je boter-kaas-en-eierenproject opnieuw bekijken

In deze les, ga je je boter-kaas-en-eierenproject van Hoofdstuk 3 uitbreiden zodat je tegen de computer kan spelen.

Op deze pagina, ga je de blokken van het oude project weer even bekijken.

  1. Open je H3L2-BoterKaasEnEieren-project en sla het op als H5-BoterKaasEnEieren zodat de oude versie blijft bestaan.
  2. Speel het spel een beetje, maar stop met spelen voor het spel klaar is. Klik hierna op ieder van de volgende blokken. Geen Afbeelding Bespreek wat ieder blok doet en hoe het werkt.
    1. Geen Afbeelding
    2. Je kan met de rechtermuisknop op een blok klikken en daarna op "bewerken..." om te zien wat het blok precies doet.
    3. Geen Afbeelding
    4. Geen Afbeelding
    5. Geen Afbeelding
  3. Geen Afbeelding Twee van deze blokken rapporteren wat er op het bord staat maar op verschillende manieren: status van alle winnende drietallen en bord. Waarom heb je ze toch allebei nodig? Waarvoor gebruik je ze?
Terug Volgende